El Modernisme

dijous

Matemàtiques




¿Qué matemáticas tienen en común los dinosaurios, los esquimales, los trenes, los huevos y Gaudí? 

¿Qué matemáticas tienen en común los dinosaurios, los esquimales, los trenes, los huevos y Gaudí?

Se trata de introducir la curva catenaria.


¿Por qué encontramos catenarias en la naturaleza? 

¿Por qué encontramos catenarias en la naturaleza?

Cada día, nos encontramos con cadenas, cables o cuerdas colgadas de sus extremos. Pero... ¿alguna vez te has preguntado que forma tiene esa curva? ¿Y por qué...

Rajola:

Panots de Barcelona. 


Panots de Barcelona.

 
Panots de Barcelona. POR TODA LA CIUDAD. En la entrada del blog de la Casa Amatller os dije que os invitaria a pisar alguna obra de Escofet….este es…



1.- Explicar, Què és la catenària? Se sembla la catenària amb una altra corba? Dibuixa

les dues i explica la relació de  Gaudí  amb aquesta corba.




2.- Ja sabeu que  es pot enrajolar un terra d’un carrer. Amb quines formes poligonals

sense que quedin espais? Dibuixa totes les opcions que sàpigues.
Publicat per talladateachers a 13:37
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: Matemàtiques

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Etiquetes

  • Castellà
  • Català
  • Ciències Socials
  • English
  • Matemàtiques
  • Naturals
  • Plàstica
  • Ruta Modernista
  • Tecnologies
  • Visita Sagrada Família
Tema Senzill. Amb la tecnologia de Blogger.